به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، عباس رئیسی روز چهارشنبه 28 دیماه 1401 با اعلام این خبر گفت: بنابر اجرای ماده آئیننامه راهنمایان گردشگری و بهمنظور بررسی نظارت بر نحوه فعالیت راهنمایان گردشگری، رسیدگی به شکایات از راهنمایان و تصمیمگیری در خصوص صدور کارت راهنمایان، این کمیته تشکیل شد.
سرپرست معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی هرمزگان افزود: اعضای کمیته فنی نظارت بر فعالیت راهنمایان گردشگری استان شامل مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، مدیر حراست، مسئول دفتر بررسی و همکاری ادارهکل، کارشناس گردشگری، نماینده بخش خصوصی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و رئیس انجمن راهنمایان گردشگری استان است.
او افزود: در این جلسه با 5 نفر از متقاضیان صدور کارت راهنما مصاحبه شد و کمیسیون برای آن اعلام نظر تخصصی انجام داده و بهزودی نتیجه آن اعلام میشود.
رئیسی تأکید کرد: از سوی وزارتخانه تفویض اختیار صدور کارت راهنمایان گردشگری به استان دادهشده و از این پس مراحل صدور کارت راهنمایان گردشگری از طریق استان انجام میشود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/